انتقادات و پیشنهادات شهریور ۰۳, ۱۳۹۷ انتقادات و پیشنهادات تاریخ: نام: نام نام خانوادگی تاریخ پذیرش: شماره تلفن:1- با توجه به محدودیت ملاقات بیماران در بخشها نحوه برخورد و راهنمایی پرسنل نگهبانی و اطلاعات بیمارستان چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم2- نحوه ارائه خدمات کمک پرستار نظیر تعویض ملحفه، لباس، کمک به اره رفتن و کمک در رفع نیازهای شخصی شما چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم3- نحوه پاسخگویی پزشک معالجتان به سوالات و نگرانیهای شما چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم4- نحوه برخورد کارکنان درمانی با شما چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم5- رضایت شما از نظافت بخش و اتاقتان چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم6- نحوه پاسخ به درخواست های درمانی شما در اسرع وقت چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم7- کیفیت و کمیت و نحوه سرو غذا چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم8- میزان ارائه آگاهی درباره نوع عمل جراحی و عوارض احتمالی آن توسط پزشک معالج چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم9- میزان اطلاع رسانی در خصوص هزینه ها و بیمه تکمیلی در زمان پذیرش، بستری و ترخیص چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم10- بطور کلی میزان رضایت شما از ارائه خدمات در کلیه مراحل پذیرش، بستری و ترخیص چگونه است؟خیلی خوبخوبمتوسطکمخیلی کم11- آیا نقطه نظر خاصی (پیشنهاد، انتقاد ...) از عملکرد بیمارستان دارید؟ در صورت بلی کتبی از زبان بیمار ثبت شود؟