مدیریت بیمارستان بنت الهدی جهت اکرام مددجویان مراجعه کننده به این مرکز فرآیند پذیرش بیماران محترم را تسهیل نموده است .
مراجعه کنندگان محترم قبل از مراجعه به بیمارستان مدارک زیر را همراه داشته باشید:
1- دفترچه بیمه( جهت بیماران بیمه( در صورت آنلاین بودن بیمه همراه داشتن کارت ملی
2 -کارت شناسایی یا شناسنامه( جهت بیماران آزاد )
3 -اصل نامه بیمه تکمیلی ( درصورت آنلاین نبودن با بیمه تکمیلی شما )
4 -اصل دستور پزشک جهت بستری
5- حضور ولی( پدر یا جد پدری ) جهت افراد زیر 18 سال
6- حضور همسر با مدارک شناسایی جهت رضایت اعمال جراحی برداشتن رحم (هیسترکتومی)، کورتاژ و بستن لوله های رحم و کیست تخمدان و کلیه اعمال مربوط به زنان ضروری می باشد.
مراحل پذیرش:
1- مراجعه به واحد پذیرش و ارائه مدارک بستری
2- مراجعه به صندوق بیمارستان و پرداخت هزینه
3- تکمیل فرآیند پذیرش با توجه به برگه راهنمای ارائه شده (اخذ شرح حال بیمار توسط پزشک، انجام رادیوگرافی نوار قلب، آزمایشات و رؤیت بیمار توسط کارشناس بیمه و… )
4- قرار گرفتن در لیست انتظار اتاق عمل و رعایت توصیه های همکاران واحد پرستاریتوجه: تا زمانیکه کارشناس بیمه بر بالین بیمار جهت تائید بیمه و تحویل دفترچه حضور نیاورده است از مراجعه به پذیرش و دریافت دفترچه بیمه بیمار جدا خودداری نمائید اولیت اول در بیمارستان حفظ دفترچه بیمار جهت تأیید توسط کارشناس بیمه می باشد.
توجه: چنانچه بیماران در هنگام پذیرش به هر دلیل موفق به ارائه معرفی نامه از بیمه تکمیلی نشده باشند، در زمان ترخیص راهنمایی لازم جهت دریافت کپی مدارک انجام می پذیرد.
توجه: تا زمانیکه کارشناس بیمه بر بالین بیمار جهت تائید بیمه و تحویل دفترچه حضور نیاورده است از مراجعه به پذیرش و دریافت دفترچه بیمه بیمار جدا خودداری نمائید اولیت اول در بیمارستان حفظ دفترچه بیمار جهت تأیید توسط کارشناس بیمه می باشد.
توجه: چنانچه بیماران در هنگام پذیرش به هر دلیل موفق به ارائه معرفی نامه از بیمه تکمیلی نشده باشند، در زمان ترخیص راهنمایی لازم جهت دریافت کپی مدارک انجام می پذیرد.
راهنمای ترخیص:
مراجعین محترم ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل شما و با تشکر از انتخاب این مرکز جهت درمان بیماریتان توجه داشته باشید ارائه دستور ترخیص توسط پزشک معالج به معنای ترخیص آنی شما نمی باشد و این فرآیند حدود 2 ساعت به طول می انجامد.
مراحل ترخیص:
1- صدور دستور ترخیص توسط پزشک معالج
2- بررسی پرونده بالینی توسط پرستار مربوطه
3- انجام اقدامات درمانی و آموزشی نظیر انجام پانسمان در صورت نیاز- ارائه آموزشهای حین ترخیص و …
4- ثبت پرونده در سیستم اطلاعات بیمارستانی توسط منشی
5- بررسی و صدور صورتحساب توسط متصدی واحد ترخیص
توجه: بیمارانی که توسط کارشناس بیمه رؤیت نشوند، ترخیص آنها به صبح روز بعد پس از رؤیت کارشناس موکول خواهد شد. لذا در زمان پذیرش حتما دفترچه را به مسئول پذیرش تحویل دهید تا به مشکل برخورد نکنید.
6- فراخوان همراه بیمار جهت انجام تسویه حساب مالی و دریافت برگه ترخیص
7- ارائه برگه ترخیص به منشی بخش